19 mars 2011

Barnloppis i Landskrona


Idag har jag och Ingrid varit på barnloppis i Landskrona. Under tiden vi var där så var Martin och Markus med pojkarna hemma hos farmor och farfar. Vi gav pojkarna mat, sen skyndade vi iväg för att hinna hem igen innan de var hungriga nästa gång. Malte skötte sig bra och vaknade inte förrän hans mamma kom tillbaka, men Sixten hade blivit hungrig innan så pappa fick ge honom en flaska, men det gick ju bra. Väldigt mycket folk var där, men som syns på bilden gjorde jag ändå en hel del fynd, mest till Melker. Men det var tur jag hade sällskap när man står i kö i över 1 timme för att betala, tack för sällskapet Ingrid!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Bra fyndat!! :) // Krellan

Ingrid sa...

Tack själv! Är riktigt nöjd med dagen :-)

Anonym sa...

En timme?? Undra om jag ens hade orkat tio min :P //L-M